Desperate Housewifes

När jag ser på just desperate housewifes så ser jag mig sandra framför mig. Tyvärr, eller om det verkligen är fy skam, Men det är hon jag förknippar med just en desperat hemma fru med. Skillnaden skulle nog vara att hon skulle aldrig välja en borgmästare eller en helt normal kille. Hon skulle nog ha hittat sin hockey stjärna och flyttat till ett område som just vi kan följa på tv varje tisdag. Det är absolut inget fel, men det roliga är att jag verkligen kan se sandras framtid i den serien. Oj oj oj för mig när hon läser det här!
Slut om dh.

har prov im orn istyrketräning, har inte börjat plugga än . Måste plugga hela natten om jag ska få mitt mvg. Åh varför börjar jag alltid försent med saker och ting. Det sägs att man lär sig av sina misstag, men det gör fan inte jag. Inte nånstans, inte på något sätt överhuvudtaget. Samma misstag upprepas dag efter dag. Vare sig det är det ena eller det andra så lär jag mig inte av mina fel jag gör.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha, Elin jag hoppas att du har rätt :P tihi!

2007-12-12 @ 17:17:48
Postat av: Victoriben

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-11-20 @ 09:02:37
URL: http://victoriben.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0