En tanke som skrämmer mig.

image305

Fast egentligen, borde den de? och varför isåfall?

Har vart på träning idag, det var segt! Fast jag förstår inte Sara och Johanna som sitter och skrattar åt mig på bänken. Dom säger tydligen att jag trollar bort mig själv HAHA. Ligger kanske lite sanning i det men iallafall. Jag har en önske 5:a till cupen som jag inte får vara med på ..  Swanen i mål. 1- Elin 2 Sara 3 mia 4 johanna!  det vore guld värt!

Nu kom jag på en sak till. imorgon ska jag vara hemma. Fick en uppenbarelse nu! För vi börjar tolv och ska ändå inte gra någe speciellt! Så jag ser inte poängen med att gå dit då. Okej, bra för ärvaron. men jag har bra så jag överlever nog ett tag till! Måste ta tag i mitt pluggande imorn

- Projektrapport
-svenska in (Shakespeare)
-Svenska prov 
- Engelska (Bok red.) har inte ens börjat läsa boken
 - projekt red.
- Marknadsförings upg.
- kost prov (sen 1 månad)
- styrketräningsprov
-Kostkoll (3-5 dagar)
- svenska inlämning
-engelska (om 25 år)

Var det inte mer?!?!?!!?! jag trodde jag hade mer att göra, PÅ TVÅ VECKOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0