En tomte och en Elin

Idag soimmade Elin ut till ön, det var tydligen någon fest av nått slag där. Jag hörd ehenne ropa från andra sidan och det var tydligen jätte roligt där fick jag höra då hon kom tillbaka! Som sällskap över hade hon en tomte kompis som hon just träffat. Jag fick aldrig chansen att se honom, fanns han verkligen på riktigt eller var det bara hallucinationer? Jag missade iallafall värsta festen och Elin kom tillbaka helt isig efter att ha simmat en bra bit över till andra sidan fram och tillbaka. Måste ha varit iskallt i vattnet, men det kanske det var värt`?

Kommentarer
Postat av: elin

haha du missade verkligen något kan jag säga, det va hur roligt som hels!!

2007-12-22 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0