En varm sommardag

Jag minns en varm sommar dag! Det var den bästa dagen i mitt liv. Jag ångrar mig stort... Nu när jag tänker tillbaka på den så förstår jag inte varför? jag går igenom det i huvudet en miljard gånger och jag kan fortfarande inte komma på VARFÖR?! det är en aning frustrerande måste jag säga...  Det var hur bra som helst. Fanns inget som kunde bli bättre. Jag är allt bra dum.

Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be
So long, my luckless romance
My back is turned on you
Should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do


Tränade idag, det var det jobbigaste jag gjort på länge. Eftersvettningar tretusen! Jag hade glömt trönings th-shirten och per sa att laget skulle komma på ett straff i slutet av träningen. Men han måste ha sett hur död jag var för jag slapp!!! Juste Sara var hos mig innan vi skulle åka till träningen. Eller jag skulle köra och det var en slump at hon var där och kunde åka med. JAG SOMNADE!!! Sen kommer hon in och hoppar i min säng och sjunger christmas time bla bla och nu har jag den låten på hjärnan, hade det hela träningen och hela tiden efter!
Eller värsta var igår morse då jag vaknade då hade jag mulan låten när dom sjunger om att dom ska bli män och dom tränar och så, (kollade på den på natten efter jag hade pluggat) den hade jag  hela dagen. Och det som var lite värre än det värsta var att när jag vaknade i morse så hade jag Elin p:s favorit låt på hjärnan och den släppte inte på ett bra tag heller. TOTTOA TOTTOA bla bla bla!

Jag var på Elins jobb idag, fikade.

Nu MÅSTE jag hålla mig vaken till typ 1 halv 2 ska hämta sandra i eskilstuna hon har varit ute!! Hon slutade  skolan idag så det är hennes avslutning hoppas hon får det kul och att det inte är så många knäppa människor som besvärar henne! Men hon kan nog sköta det där bra. Jag börjar faktiskt bli redigt trött nu! ska nog sova innan och ställa klcokan så jag inte missar tiden


Kommentarer
Postat av: Kempus

De va ljuva toner i ditt lilla öra sömntuta..
Bra kört btw ;) och för att inte tala om skivan, OMG typ världsbäst ..

2007-12-20 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0