i'll Do Anything

Idag har jag vart och kollat på emma och matildas konståknings projekt. Dom var hur duktiga som helst :)
Sen såg vi idol hos mig. Nu sitter jag själv, eller Malin är ju hemma, söto. not.
Jag är pigg och kommer aldrig kunna somna, jag har nog vänt på dygnet lite väl mycket. Imorgon får jag se vad som händer. Det var en fest i gnesta så eventuellt ska eve och jag åka dit men det berodde lite åp hur hennes match låg på söndag!

Juste Sandra kom förbi idag, det var roligt med en liten överraskning. Och trevligt var det med! Hoppas hon får en bra julafton imorn... utan snö... Ska be till gud att det snöar under natten, men han finns ju inte så man får väll förvänta sig en ovit julafton för hennes del!!
The Giants

image300
       
                                                  Övre raden från vänster: Anna, Lisa, Eve, Johanna
                                                 Nedre raden från vänster: Sara, Elin P, Elin K, Emelie


Was it you who spoke the words that things would happen but not to me
Oh things are gonna happen naturally
Oh taking your advice I'm looking on the bright side
And balancing the whole thing
But often times those words get tangled up in lines
And the bright lights turn to night
Until the dawn it brings
Another day to sing about the magic that was you and me



Kommentarer
Postat av: Sandra

=)

2007-12-08 @ 12:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0