Lång dag

Idag var det en lång dag. pkjte till skolan tidigt. Bakade pepparkaks hus vi ägde! Gjorde emil och jag gjorde finaste gubben! alltså Emil av marsipan..
Vi kommer lätt att förlora, helt oförberedda...
Sen var det dans i hallen och jag fick ju då ta emot ett pris, har vunnit orienteringen på orienterings dagen :P lagom pinsamt jag sprang och gömde mig först men sen när thomas ropade upp mig på "scen" sprang emelie och hämta mig TACK!!
Sen har jag precis kommit hem, jag är itne ritkigt van med sånna här långa dagar!! 

Jag vet en sak som KOMMER ATT KOMMA på spexet. HAHA. congrats Elin :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men hallå jag gjorde dig en tjänst, pinsammare om vi inte hade hämtat dig ;)

2007-12-13 @ 17:52:09
Postat av: elin

lägg av din jävla långkalsong. om ni lägger upp det blir jag fan lack på riktigt..den är inte ens rolig

2007-12-13 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0