Maybe the rain will continue to fall...


Idag vaknade jag tolv och var super trött. Malin väckte mig! JAg somnade på soffan i natt. Och har haft en sån konstig dröm. Vet inte om jag vill gå utanför dörren idag (Om den skulle råka gå i uppfyllelse) Fast iofs heter det inte uppfyllelse när det är något dåligt, men mitt ordförråd är ju som det är.
Ska strax åka in till stan med Malin, kukl att umgås lite med henne, det händer ju inte allt för ofta. Fast jag var tvungen att muta henne, haha, så nu måste jag köpa nått till henne för att hon skulle åka med! Att hon aldrig bara kan vara snäll!

Nu vill jag att Anna ska lägga in bilderna från Mora... Har ju inte sett dom än. Men å andra sidan finns det ju mer i tjejer än bara bröst!!!!! HAHA. Det måste nästan ha varit helgens diss! 
VI har ju inte gjort helgens som vi gjorde på gotland!



Liten påminnelse om hur vi hade det på gotland


Dagens fråga: Vem blev veckans chåtis på Gotland?!

Måndag
1. snoret
( elin la världens snorlobba på båten)
2. Cykelvagnen ( elin K ramla med cykelvagnen mitt i visby)
3. Cyklarna på stranden ( vi hittade ingen anna väg så vi gick med världens packing över en strand och alla tittade)

Tisdag
1. shalom
( vi flörtade med några killar, dom sa att dom spelade i ett band och vi fixade oss asmycket och sen drog vi till hamen för att upptäcka att dom var kristna och sjöng på en båt som hette shalom)
2. Taggtråden (vi träffade däremot ett par andra killar, oskar, armani-alm och shitbreak och dom skjutsade hem oss på cyklar och oskar, den dryga jäveln ramlade och tog tag i taggtråd med Elin K på pakethållaren!  AJ)

Onsdag
1. Spritköket
( hade väntat hur länge som helst på mat och precis innan pastan var färdig skjuter elin K en boll och välter köket) HAHA

Torsdag
1. skräp på tanden
( vi tog ett sista kort med linköpingskillarna och då hade anna nåting på tanden)
2. krocken (lilla emelie slår ihop med robban och båda ramlar)
3. fåglarna ( vi råkade lämna åtta nudelpaket och en paket med knäckebröd ute och måsarna åt upp allt)
4. tv, nördarna ( dom fick låna kontrollen och elin K satt och stängde av emd den andra hela tiden och dom fattade ingenting)

Fredag
1. tältet
( när vi vaknar upp är regnskyddet borta)

Kommentarer:

- k-spåket
- Res dig upp för faaan (anna till elin K när hon höll på att förstöra tältet)
- Jag heter faktiskt Pettersson! ( en full elin till emelie som sa pettson)
- Men VAFAN, kläm uppifrån och ner (elin K om mjukost tuben)
- Men seriöst, sluta smacka! ( elin P, irriterad vid matbordet)
- Det känns som att man blvit påsatt jävligt hårt ( Elin P efter en dags cykling)
- Kan jag få min kjydde



Nej nu har jag itne tid med att blogga tråkigt! Herå


Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar på frågan: ELIN PETTERSSON!

2007-12-09 @ 10:38:12
Postat av: Danialronja

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-03-13 @ 10:54:06
URL: http://danialronja.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0