Roligare än såhär har jag inte ikväll...

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Lysmelk
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding/ärtsoppa
Kläder just nu: Pyjamas
Musik just nu: Eminem faktiskt. Toy soldiers
Vad sa du senast: hej då
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden
Sommarplaner: None
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: PEPSI
Längd och vikt: 168. 62 kg
Hur många kuddar sover du med:  minst 3
Favoritväder: soligt, vindstilla
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ipod, Sandra och Brad pitt
Spelar du nåt instrument: Nej, värdelös
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska, hatar mornar!
Sparare eller slösare:  slösare
Vem är viktigast för dig: Sandra
Bästa film: Har en hel del
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: HAHA kan man säga
Älskar du henne/honom fortfarande: ja men känslorna frånden första kärleken förscvinner aldrig ;)
Har du några homosexuella vänner: yes
Tror du på mirakel: Ja det gör jag
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: njaa
Ser du på kärleken som ett misstag: neää
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: inte så värst
Snarkar du? Haha, NEJ?!
Stjärntecken?  Våg
Rädd för insekter? Nej, ibland.
Äckligaste insekten: knott
Största svaghet: Hmm.
Det här är jag bra på:
INGET
Bästa bok? EN blomma i afrikas öken
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar
Vad vill du jobba som? Som rik hemmafru?:P
Chips, morötter eller godis? Popcorn
Pizza eller hamburgare? Kebab
Skriver du dagbok? Händer
Har du nån flickvän/pojkvän? Det har alla
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan. Naveln
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)  välstädat
Gungar du på stolen? JÄMT, händer att jag faller också
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Verkligen inte, är tok höjdrädd
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Det har jag ;D
Hur många syskon har du? 1. Syster Malin 19 snart 20
Vad är du mest rädd för? Min syster
Är du rädd för blod? Njae
Saltar du på maten? Nej
Gillar du att sjunga? Ja, men är sämst
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Idrott hälsa och kost på Vacksta
Anser du att du är stark? Haha jag är rena rama pippi
Brukar du sola? på somrarna :P då är solen mitt liv
Vad gör du om du får hicka? Blir arg
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? NEJ
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Tror jag ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0