Skola igen

Idag var jag i skolan igen... Tydligen missade jag årets händelse när jag var borta förra veckan! Granen  har blivit avhuggen itu.. Inge vet vem det är som har gjort det och nu är hela lärarkåren detektiver.Det är tydligen en stor grej för dom.  Vi spelade iallafall bowling idag, det var väll rätt kul. Åkte tillbaka till skolan och jag var så trött så jag fick skjuts hem av crille och somna som en stock så fort jag la mig i soffan. Vaknade precis upp igen och nu måste jag träna ikväll också, jag orkar inte.

image304

Juste, idag hade vi projekt handledning på morgonen. Vi skulle prata om Gotland och se hur långt vi kommit med det. Har tydligen redovisning nästa vecka!!

Igår var vi hos Elin, heeela kvällen!! Men visst finns spöken?

Du är fri och tar allting för givet
du kan skratta åt livet
Du lever för stunden
precis som jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0