Skolan

Kom i inte iväg till skolan idag heller. Idag försov jag mig. Fick mess av martin och såg dwet ca 9. Skulle bli hämtad fem i halv! Fan jag gick upp och duschade ioch la mig igen och somnade om. Fråga mig inte varför jag duscha, minns inte det själv! Sen ringde sandra och väckte mig runt tio i tolv tiden. Hon ville ha sällskap till skolan så vad gör man inte. Så vi prata ett tag det var mys. Nu väntar jag på att eve ska ta sig in på msn, planera kvällen lite. MIn mobil har dött!!!!!!!!! Min väska står ute hos sandra i regnet!! kan inte bli bättre.
JAg tror inte jag har vart i skolan på 4 dagar.
Haha jag var i skolan i mååndags men annars har jag vart ledig och igår va jag trött och idag försov jag mig! Vilken otur nu har jag hela långa helgen att se fram emot också :)

Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0