Styrketräning

Idag hade jag styrketest i skolan. Jag är helt slut i kroppen, sen har jag träning ikväll. Det gick ändå hyffsat bra, efter det var det fotboll som gällde i hallen med ungefär halva klassen eftersom att alla åkte hem.
NEEEJ jag måste plugga idag!! hade jag glömt. allt ska vara inne imron och jag har inte ens kostkoll hemma har inte ens börjat med nått jag vill gräva ner mig och har stora funderingar på om det inte vore den bästa lösningen.

Nu ska jag åka HEEEEM! Eller först ska jag hämta bilen sen träning sen får jag komma hem :)


Kommentarer
Postat av: Antonioaida

Very informative. Great site. Really professional.

2009-07-17 @ 13:01:02
URL: http://antonioaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0