Svar på tal

Ska väll ta upp gårdagens kommentarer tänkte jag!
För det första, kommentaren från emelie! Om jag hade sluppit komma upp hade det blivit, a kanske lite pinsamt, men det var redan pinsamt som det var! Haha. Men jag var ju faktist bäst på skolan det måste jag ju kanske stå för så tack då :)
Och den andra kommentaren, Elin är jag en långkalsong? videon är hur rolig som helst. Förstå pinsamt hade ju vart om du hade vart med på en sån video björn var med på förra året. Med andra ord, din video ÄR lindrig ;)
sen hade jag fått en från "suring" vilket är Elin då, antar jag! bilderna är fina och var glad över att hjag inte hade lagt ut den bilden jag sa i skolan att jag skulle lägga ut :P
HAHA juste Emelie, jag har en bild åp henne som jag funderar på att lägga ut. den ser ju ritkigt mysig ut, vad är bättre än att mysa lite i ett tält? och Speciellt med en kille som HOLMIS :) eller Holme som alla andra kallar honom!

Har nyss kommit hem från skolan, idag ska jag till Elin och mysa lite!

Kommentarer
Postat av: Blomdin

ELIN KARLSSON!!! SLUUUUUTA! jag och elin bildar team mot dig snart!

2007-12-14 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0