Tidsfördriv... för det behöver jag verkligen just nu

1. Hur gammal är du om fem år?

23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Emma

3. Hur lång är du?

168 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Simpsons the movie tror jag

5. Vem ringde du senast?

Evelina.

6. Vem ringde dig senast?

Inte pappa iallafall. Det var nog evelina det med

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Vad ska du göra ikväll?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringer nog hellre, blir alltid missförstånd på sms och så är det jobbigt att skriva! =)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

skilda

10. När såg du senast din mamma?

4 dagar sen

11. Vilken ögonfärg har du?

blååå

12. När vaknade du i dag?

11.30 Sandra ringde och väckte mig.
13. Vilken är din favoritjulsång?

hm, svårt...

4. Vilken är din favoritplats?

Lövsta båtklubb. Min och Julias brygga

15. Vilken plats föredrar du minst?
Nykvarn

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jag tror att jag befinner mig någonstans långt ifrån södertälje och Sverige

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Monster under sängen. Och mardrömmar.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Haha senaste verkligen skrattet var nog när jag skulle se en video på Tobbe, HAHA. Inte ens kul egentligen men jag fick en kul bild i huvudet :P

19. Hur stor är din säng?

Vet inte.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med, oftast
22. Hur många kuddar har du i sängen?

oftast 3

23. Hur många landskap har du bott i?

1

24. Vilka städer har du bott i?

Södertälje, Nykvarn och Enhörna om man räknar det som städer :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota utan strumpor och skor :)
26. Är du social?
När jag känner för det så kan jag vara det!

27. Vilken är din favoritglass?
Gammeldags vanilj
28. Vilken är din favoritefterrätt?

kladdkaka med Grädde
29. Tycker du om kinamat?

njae

30. Tycker du om kaffe?

Japp

31. Vad dricker du till frukost?

Äter inte frukost

32. Sover du på någon särskild sida?

Sover på mage?
33. Kan du spela poker?

Det kan jag

34. Tycker du om att mysa/kela?

Det gör jag!

35. Är du en beroendemänniska?

njee

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
hmm tror inte det faktiskt

37. Vill du ha barn?

Ja så fort som möjligt, not.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, Tyska (Eller om man kan säga att jag kan det, sandra du vet?)

39. Har du någonsin åkt ambulans?

nope
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet!!!!!!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

inte en aning.

42. Äger du dyrbara smycken?

Gillar inte smycken så värst mycket. Har ett halsband på mig JÄMT. min skyddsängel :)

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Grey´s Anatomy och desperate housewifes.
.44. Kan du rulla med tungan?

Ha?

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jimmy Lundqvist

46. Sover du med gosedjur?

hm neä

47. Vad har du för ringsignal?

Riiing riiing

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja tror jag har något enstaka plagg :)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

min kudde

50. Flirtar du mycket?

Nej

51. Kan du byta olja på bilen?

Måste man kunna det? :P  

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej inte än... peppar peppar.

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Da vinci koden tror jag att det var faktiskt

54. Läser du dagstidningen?

Ja oftast

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Neä

56. Dansar du i bilen?

Jaa hela tiden, kan aldrig sitta still.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Nrj igår i Eves bil

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Det minns jag inte.. jo det var min underskrift på nån affär igår

59. När var du i kyrkan senast?

Sandras konfirmation. tror jag..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Anna-lena

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

4-5 dagar på gotland

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Minns inte

nu får jag ge mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0