Alla hjärtans dag 2

Idag har jag varit i skolan. Det var inge vidare roligt! Hade matte, gick faktist ganska bra. Sen så hade ju Sandra fått reda på överraskningen, Gud vad jag är besviken! Jag som verkligen hade sett fram emot det här! Och här med ska jag aldrig vara glad på alla hjärtans dag! Den är överskattad! 
Jag och Emma ska vara hos Sandra klockan 7 men pappa vill inte skjutsa mig och om jag ska ta bussen nu kommer jag dit åtta! Och lite små pinsamt och äta middag med hennes familij och komma en timme sent! USCH FY OCH BLÄÄÄÄ.. 

Men överlag är det värdelöst! Nej nu ska jag gå och gråta en skvätt! 
Och jag måste försöka göra kvällen Rolig även fast det är förstört! Tänka lite positivt allt negativa! Det är svårt  


94867-38
Bilder är bra att använda när man ska förmedla känslor.
Det kan liksom få folk att förstå bättre!

Kommentarer
Postat av: sandra

Kvällen var underbar ELIN! PUSSSPUSS

2007-02-15 @ 10:00:08
Postat av: Sandra

Var inte ledsen! Sitter på tråklektion nu! Hoppas du har det bra hemmas hos mig med ALLT godis. hihihi! Pussssssssssss

2007-02-15 @ 10:16:19
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Vegardvilde

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2009-02-20 @ 08:26:34
URL: http://vegardvilde.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0