Första dagen på lovet

94867-64

Jag vaknade av att Julia ringde tio i ett! Pratade om att Anna hade ringt henne! Jag fattade itne så mycket men jag vaknade till och såg att klockan var tio i ett haha! Jag insåg snabbt att min buss går om tio minuter om jag skulle hinn ain till stan och gå med till sydpolen med tjejerna. Jag tänkte att jag skulle hinna med och gymma! Men det fanns inte tid till att packa träningskläder! Men jag kom till Elin, hon bjöd på köttbullar och mackaroner, hur gott som helst! Sen begav vi oss dit. Elin skulle gymma så det var bara jag Eve och Anna som badade! Men vi hade riktigt trevligt. En hel del roliga insidenser hände =)

Nu sitter jag hemma, Vi ska fira Malin, Grattis. Hon blir 19 idag!
Sen ska jag nog åka itll Järna tror jag =) Det ska bli tervligt! Rolig början på lovet iallfall =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0