Helgen

Min helg har varit väldigt konstig. man kan säga att jag har upplevt en sådan helg jag AKLDRIG trodde jag skulle behöva gå igenom! Det har varit jobbigt mentalt och allt sånt! Men tur är väll att jag har sandra =)

I fredag var det slappar kväll! I lördags skulle det bli en slappar kväll, Men efter en god middag med melodifestvialen fick vi ryck (Jag och sandra) så vi begav oss in till stan med 11 bussen! Trevlig resa med många roliga händelser. Vi mötte lite dfolk i backen där DOM åkte pulka! Det var trevligt. Men det var smnart dags för oss att knata mot bussen igen. Det var rätt långt! Men kvällen slutade inte där! Vi hade hela bussresan kvar :) Som i sig var ganska seg men ändå =D Vi kom hem. Gick och la sig och jag var skyldig sandra fotmassage efter att jag fick lyssn apå en låt som jag tycker är jätte bra men som hon döör på! snälll hon är :P det slutade med att jag masserade hennes dfötter i 26 minutetr faktist. Ganska snällt av mig! JAG VEt! Men som tidigare sagts under kvällen, Jag är ju faktist bra på Allt ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaaahhahaha! Ofta du är bra på allt :P tihi! Jo det kanske du är.. fortmassage äger du iaf på! hahaha.. jag är typ elak! :P pusspuss

2007-02-25 @ 13:01:33
URL: http://sandraelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0