Lördag

Hejsan! i lördags och i fredags har jag träffat Julia, vi sov mesta tiden. Skönt! Sen igår var vi hos eve och firade henne med hennes släkt. Det var mycket trevligt. Sen åkte vi hem till mig. Bussen gick bara till ekeby så vi liftade haha! det var himla tur att han skulle ut till överenhörna =)
Sen på kvällen gjorde vi inte så mycket, vi festade lite grand. Det var faktist riktigt Roligt =D
Idag ska jag träna om jag hittar skjuts till nykvarn! Hoppas jag itne gör de!!!!!! HAHA jag orkar itne . vi började typ vid 1 och sen somnade vi typ vid sju tiden.Sen vaknade vi vid 10! Såå trött men iallfall
Nu ska jag fortsätta med städningen!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha du lät lite övertrött när du ringde i morse alltså! haha Pusspuss

2007-02-04 @ 15:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0