Lördag

Idag är det Lördag! Har varit på stan med fader och helene. Det började bra, men spårade sedan ur på slutet. Jag vet inte vad det är som händer!
Hur kan det bli såhär? hur kan man säga vissa saker till människor?

Idag ska jag iallfall träffa underbara Sandra, vet INTE vad jag skulle göra utan henne. Hon finns jämt där för mig när jag behöver det som mest! Känns skönt att veta. Hon ÄR verkligen den underbaraste!
Vi ska väll tjocka. NEJ för vi har börjat vårat nya liv :) Vi ska äta fruuukt till melodifestivalen ikväll!

Så här kan våra kvällar se ut allt för ofta! Det vill vi få BORT

1111111

Nu är det slut på gamla tider, nu är det färdigt inom kort!
Så är det med allt, och nu ÄR det verkligen slut på gamla tider



Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi! Ofta vi inte kommer tjocka.. jag menar när det finns saker hemma?:P tithi! pusspuss underbar

2007-02-24 @ 17:19:31
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Sigmundmargrethe

Very nice site!

2008-09-05 @ 12:25:51
URL: http://sigmundmargrethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0