Midsommar


Midsommar 2006 firade vi hemma hos mig! Det var en trevlig kväll! En nästan helt oförglömlig kväll. Jag gick förbi gabriells hus här omdagen när jag var på väg hem från bussen, då slog det mig hur jag nästan höll på att glömma bort vad som hände den kvällen!

-Trubaduren är ett måste att komma ihåg, tror att han är glömd för vissa! Men inte för mig!
-Människorna uppe hos gabbe var ju intresasnta speciellt en tjej som kommenterade sandra "Har du också hittat nån gumman" eller nått sånt sa hon! Och sandra du vet vad jag pratrar om :D
- Vi dansade uppe hos gabbe

Fast egentligen var jag sandra ganska osociala. Undrar vad det var som försigick i mitt hus ;D Hihi



94867-65



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0