Ondskan

 Jag är the pure Evil! Rena ondskan! Jag vill inte vara det me flit,  men det bara blir så. Jag bråkade värsta med min far igår (På alla hjärtans dag, ännu en anlednig varför jag aldrig mer ska tycka om alla hjärtans dag) Jag hade varit på stan och köpt lite grejer till sandras kväll osv så tänkte jag men pappa har ju inte fått ågot. så jag gick och köpte ett fint miranda kort 2Ha en underbar all ahjärtans dag" men så när han skulle hämta mig vid bussen började han skälla på mig och han ville inte skjutasa mig till nykvarn och allt och vi började verkligen bråka. Då är jag kom hem så tog jag kortet jag hade köpt drev sönder det i fyra delar stoppade det i kuveret och sen la jag det på hans kudde i hans säng. Han har inte ringt mig än. jag undrar om jag måste ringa upp honom! Alltså det var verkligen elakt!! Hur kan man vilja göra nått sådant mot nån Man älskar!!!!!! Vad vore jag urtan min pappa!!!!!!!! Åh vilket äckel samvete jag har! Orkar inte!!
Det är ju mitt fel!!! Alltihop egentligen men ändå hur svårt är det att köra mig till nykvarn!

Saker jag aldrig mer ska göra i mitt liv:
Vara så dum mot pappa (Hur kan han vara värd de när han har tagit hand om mig jåätte mycket och ägnat hans liv åt mig)
- ah jag har alldeles för dåligt samvete för det här!!!!! Orkar inte skriva mer!!!


Kommentarer
Postat av: Tormodmaria

Great site!!!

2009-03-06 @ 08:49:23
URL: http://tormodmaria.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0