Som plåster på såren

Men om man nu ska se det goda i det hela så fick jag en helt underbar kväll! även strulet innan så kunde jag koppla av och ha kul med mina vänner!

Jag och Emma dök upp till Sandra (ÖVERRASKNING) eller inte ;D . Haha Men det var dags för sandra att få hennes fina presenter. Tyärr köpte vi inte den sibiriska ekorren

111

Vi åt och drack sen åt vi lite till! Vi åt och vi hade mycket att äta


1111111

Vi skulle ha fått tag på Sanning eller konsekvens men ist blewv det john thucker must die. Det var en trevligt film. Lite störd men rolig.
Emma  Sandra i deras bästa år

1111

Skumpa fanns på plats Eller den kom ytill platsen(Det var ju trots allt alla hjärtans dag ) haha(A) 

111111

Efter att ha ätit mat från terrasesen och sedan frossat i massa chips och godis så var det GLASS TIME 
Det blir ju ingen kväll utan glass. Det finns en skillnad på mig och sandra+Emma. Kolla på mitt sätt att äta glass. och sedan deras! 

1111111111111111


Efter glassen så kunde vi inte sitta upp ordentlig, jag lovar, vi var så mätta så vi kunde i princip Rulla fram . Vi gock och la oss. Och jag blev utstött. Jag fick ligga vid deras fötter och hade äckel kuddarna haha och hade inget täcke (A) :D Men det spelade ingen roll för jag var med dom som jag tycler bäst om och då spelar inte matriella saker någon roll :)

111111111

Sen soooov vi. Och vi sooov! Fast jag vakna på natten och sandra blev sur. men det gör inget. Sen gick dom till skolan och jag låg kvar och sov :) nu sitter jag här hos Sandra. 

Kärlek


 

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vilket fint inlägg! :) HAHA din glass så jävla ful! HAHA ;)
men elin, du glömde ju det roliga som hände när vi hade gått och lagt oss... HAHA! nej förlåt jag skoja :P men lite kul var det! ;P =D

2007-02-15 @ 14:21:08
URL: http://emmaq.blogg.se
Postat av: Sandra

hihi fint inlägg!! hahahhahaha det som hände när vi skulle sova :P tithi.. förlåt

2007-02-15 @ 19:37:36
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Olalinda

Nice security code. Does it work?

2009-01-22 @ 11:54:19
URL: http://olalinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0