Sommarens sista smak

  
Usch, just nu i detta ögonblick tänker jag på sommaren! Jag vill ha sommar!!! SOMMAR SOMMAR SOMMAR 94867-12
Jag vill bli brun, man ser lite blek ut för tillfället! Tänk att bara få gå ner till båtklubben och lägga sig där på bryggan som jag och Julia jämt gör! Sen kanske vi får för oss att vi vill ut med båten, så går vi till den andra bryggan och hämtar den. Svårare än så är inte livet på sommaren

Jag välkomnar dig med öppen famn!      För alltid sommar

Efter en längre tids eftertanke kan  jag nu säga att jag tycker väldigt mycket mer om sommaren än vintern. Jag är till  redo att säga att jag lika bra skulle kunna hoppa över vinter halvåret

Kroatien
VARFÖR FINNS VINTERN? en av dom stora frågerna jag brukar gå runt att fundera på när jag tex går till bussen i ett snö oväder. helt värdelöst

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill också ha sommar

2007-02-12 @ 17:30:26
Postat av: Sandra

mmm... den där bilden är så snygg på mig :P haha... puss ringer dig ikväll

2007-02-12 @ 18:13:52
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Ingekathrine

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-01-22 @ 08:06:33
URL: http://ingekathrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0