Usch

Idag har jag kommit på en väldigt viktigt sak. man ska ta hand om dom människor man har i sitt liv. Man ska verkligen behandla dom så bra så bra att man aldrig skulle kunna ångra hurman har behandlat dom. Jag ångrar många gånger då jag bråkat Med Malin! Jag gör vekrligen det. även om vi itne ses så ofta och bråkar ganska fta iofs, men så är vi ju ändå syskon och hon kommer alltid vara det ända syskonet jag har! Jag måste ta hand om henne! Jag vill inte mista någon som står mig nära. Förr eller senare gör man det, men då kan man iallfall påverka nu hur man villat t relationerna ska se ut och man kan se tillatt man  bara har gott att se tillbaka på

Jag har många underbara minnen ed Malin. Som den gången hon spottade mig ögat.
Eller varför inte dom gångerna hon lura i mig glassen när jag var liten för att hon skulle ha sin kvar och jag skulle bli avis! Det är bara några av roliga stunder jag haft med henne!

Underbara syster (L) Älska med hjärtat! Älskar dig Malin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra Elin!

2007-02-02 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0