Allt jag ser...

Allt jag ser, allt jag hör, din röst din blick ditt skratt. du har ögon som berusar en natt, så jag väntar, jag väntar om tiden vill ifatt!

Idag har jag vart i skolan, det var JÄTTE tråkigt idag faktist, inte många skratt! Sen efter skolan gick jag och min far till gymmet och gymma lite, det gick desto bättre och var mycket roligare! Sen åkte jag hem till farmor och farfar och åt, dom åker  till väst indien på fredag, avis! Men hoppas att dom får det kanon ialflall!
Men iallfall, nu sitter jag här och har väldigt tråkigt! ska nog irnga och störa sandra ett tag! Hejjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag komenterar typ alltid dina inlägg. men du, du komenterrar ALDRIG mina! :( uuuuuuuuuh

2007-01-24 @ 21:35:35
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Tompa

haha du älskar verkligen Winnerbäck, vet du vilken winnerbäck låt den här raden kommer ifrån: skit samma om varenda liten stjärna skulle falla
haha den är inte lätt =)

2007-01-25 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0