Blogg.

Jag tror att tråkiga människor bloggar tråkigt. Sandra där har du mitt svar på din kommentar, eller svar och svar. en anledning iallafall! Antingen läser man eller inte!

men idag iallfall! Hade vi drama! Gud vad man skrattar på dom lektionerna. Vissa är ju så duktiga, och jag som gör bort mig hela tiden. Idag sa jag Att Terese Dahlman var en gris! Gud vad pinsamt det var! Ni som var där vet ju hur det hela gick till! Haha.
Juste imorse till skolan var det så halt på vägen ut till vacksta att vi fick gå den sista biten, hur rolgigt är det?

Men Dagens roligaste var ju ändå ""Åh, Kalasbyxor!". Jag tänker på det nu och kan itne hålla mig för skratt! Det var ju så klockrent sagt. Och kalasbyxor, det kan jag verkligen hålla med om att det var! =D.
Vi hade lektion och andra bussen kom senare, en i min klass kom då in när lektionen redan hade börjat. Hon hade på sig *pip* (Väldigt fula kläder) Och Sölve, norrman som han är, Får ur sig. "Åh, Kalasbyxor" och han råkade säga det ganska högt också, visst är det ganska taskigt gjort, men det hjälps inte !Hela situationen blev hur rolig som helst.

Nu sitter jag alldeles Själv hemma! Uscha! Väntar på att trötter Ska ringa (Julia) hon har blivit lite smittad av mig, sover hela tiden! VAKNA VAKNA VAKNA. jag har tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0