Dagens Roligaste

Jag vill ändra dagens roligaste!! Deet var faktist nått jag gjorde, som va ganska pinsamt, men himla kul!
Vi hade drama och jag skulle vara en berättar röst till Snövit.
Jag skulle läsa "Jägaren hade inte mage att döda snövit så han uppmanade henne att springa långt ifrån slottet och aldrig mer komma tillbaka. Men drottningen ville ju se ett hjärta, då hittade jägaren en gris!"
Det blev lite fel till själva spelet för där satt snövit  och jägaren och jägaren skulle ju skjuta en gris men där låg ju snövit. Det låter säkerligen inte rolgit alls, men var man där var det roligt för stämmningen blev helt kaos. Den alltså det går itne att förklara. Det blev helt enkelt roligt. Man tänker ju på personen som var grisen eller var egentligen snövit men som blev gris helt plötsligt.Det blir ju ännu roligare.




Som sagt, Drama är roligt. Man skrattar alltid lika mycket på fredagar.

Kommentarer
Postat av: ANINO

haha klockren! :) fan att jag missade

2007-01-19 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0