Fredag hela dagen!

Heeeeeeeeeej! Jobbig morgon, j'ätte trött! Men iallfall. vi började3 dagen med Drama, det var faktist kul än så länge. elelr det var roligt att se alla andra fula sig men det var inte lika kul att fula sig själv haha =)
men iallafall, idag är det fredag och jag kommer att bli själv hemma, måste gå hem från bussen idag pappa är itne hemma! Men det ska nog gå bra. får ringa julia och kolla vilken tid hon ska hem!

Igår! gjord ejag inte så mycket jag slappade och sådär. en rolig sak häönde i skolan! IGEN, skämmer ut mig jämt! Men iallfall. Jag skullle gå igenom lyktan det var ganska mycket folk där. Vi satt på en bänk och väntade på att vi skulle gå ut till bussen. Vi hade väskorna framför sig. och när jag skulle gå iväg så fastnade min fot i en av öglorna på en av väskorna så jag snava och skrek till haha det var ju ganska pinsamt!

You're beautiful it's true

Kommentarer
Postat av: sandra

hahha du är lite trött idag alltså? varför de då? :P

2007-01-12 @ 10:45:27
Postat av: Amirkathrine

Great site, keep up the good work

2009-12-01 @ 12:34:22
URL: http://amirkathrine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0