Helgen

I helgen har jag itne gjort så mycket, i fredags var jag hemma, gick bner till JUlia en stund! Sen i lördags var dte menignen att jag skulle träna men jag orkade inte lyfta mig ur sängen och jag hade ingen skjuts till nykvarn helleR!
 sen på kvällen gjorde jag mys middag till sandra =) Själv tycker jag att det lyckades kanon =) Förutom chokladpuddingen, men det var receptets fel =D haha! Men sen hyrde vi ju två filmer, en lite mindre braom man sägerså, jjag tror vi såg 30 minuter eller nått. Men det var en äkta mys kväll iallfall! 94867-27

TACK PAPPA! ;D haha!


Sen på söndagen var det brottning helt slut, men det var inte lika jobbigt som förra gången tack och lov. Sen efter den åkte jag till Wille! I morse var det massa struyl med tåget så jag kom inte iväg till skolan (A) :D

Nu ska jag och Pappa ha städ dag, USCH!!!!

Kommentarer
Postat av: Olavlive

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-12-01 @ 18:45:11
URL: http://www.enequist.dk/olavlive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0