JAAA!

Idag började dagen dåligt, pappa har fått ny bil med SOMMAR däck, vi kom inte yupp för vår backe och missade min buss tack vare de. Sen kom jag till skolan ioch vi hade kost hela dagen! Men idag hände en rolig sak!
Jag och anna bestämde oss för att ta en liten rast och senj vet jag itne vad jag häöll på med. men helt plötd´sligt hoppade jag in i Anton, värsta hårt! Jag har itne en aning om vad som hände efteråt jag var i chocktillstånd, men GUUUD vad vi skrattade. Det låter kanske itne så  kul men, men det avr ju hur roligt som helst!!!!!!!!! Skönt at få skratta av sig lite grann!!!!!

Sen när vi stog på centralen efter skolan, och väntade på våra bussar och tåg, så kom det en kille på en moped förbi å¨kandes. Haha! och marcus dum som han är sa nått åt han eller om när han skulle parkera och lyckades träffa en snödriva. Och sen stog han med värsta gä'nget och helt plötsligt kolla han mot oss och skrek, "Sa du nått när jag åkte förbi va?" Haha Nej? Haha det var rätt roligt faktist! För jag hade itne fattat att marcus sa nått först det fattade jag efteråt och det vart ju bara ännu roligare då! En rolig dag

OCH PROVET GICK BRA!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jadu du totalflippade! säger bara d, vad är felet med 2a? ;)

2007-01-23 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0