Jippi

Jag har fått en uppenbarelse. Jag drömde en dröm här om natten. Den handlade om mig och jag reste, jag reste till island för att träffa kata (min barndomsvän). Det var konstigt sen dess har jag tänkt jätte mycket jag beslutade mig för iallfall att jag skulle söka upp henne.när hon flyttade tillbaka till island sa vi att vi itne skulle tappa kontakten. men de gjorde vi. Iallfall Så ringde jag och frågade pappa. han skulle se vad han kunde hitta. och på ntt sätt hittade han henne efter 10 minuter. det är ju jätte skumt. Jag hade ju tur för hon visade sig vara rätt känd i island verkar det som hon har gjort en massa spelningar med sitt band i europa och skit. Så på nått sätt hittade han bandet på google, fråga mig inte hur men han gjorde det. Och när jag såg henne på bilden alltså hur kul var inte det! Jagskrev till bandets mail och nu hooppas jag på ett trevligt svar från henne =)

WOHOOOOO



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar ingenting

2007-01-05 @ 20:59:45
Postat av: Hotmh

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-10-30 @ 10:45:47
URL: http://www.hotmh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0