Lördag

Lördag natt. kan inte sova, har tidig träning i morgon! Jag är fortfarande lite halv krasslig on t i halsen och sådär, men det får gå iallfall!!! Kan inte sitta still, har itne tränat på länge nu!
Men iallfall. Jag kan inte sova, satte på en film (En offecier och en gentleman). Den är så bra! Nästa blir nog dirrty dancing som också är jätte bra. Vissa filmer tröttnar man aldrig på!
Lördag natt? säger man att det är lördag natt.. eller fredag natt? hur säger man egentligen. Det är ju natt och det är ju lördag? hmm. Men det är lördag iallfall =)

Idag tänkte jag ägna en tanke åt en människa med beslutsångest. Man kan inte alltid göra dom rätta valen, men har man valt lite galet får man försöka göra det roligaste utav av det. Egentligen tycker jag int eatt det finns något rätt och fel val. Och man bör itne ångra sig för vissa val heller, vill man ha roligt får man se till att ha det. andra kan inte ha roligt åt en! Det kommer fel tåg Sandra, ted kunde inte stoppa dom!(Can't stop the train from rolin)

94867-2794867-1794867-1594867-14elin94867-9'


Förresten så ringde hon mig för en liten stund sen! SANDRA, DU BEHÖVER DET!!!!!!!!!!!!!! HAHA





Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!
Ja jag behövde nog det! :P hihi

2007-01-20 @ 12:20:24
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Nicklas

du är ju fan dum i huvudeet.. visst kan du ha sex med mig... men att sticka innan jag ens vaknat ocg inte ens lämna ett medelande om vart du är!! dyyy fan. jag känner mig utnyttjad!!! :(

2007-01-20 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0