Lördags kväll

Igår var jag och Sandra på fest i Strängnäs, det var roligt! Ida var där bla och det var jätte roligt att träffa henne! Men iallfall! Det var en rolig kväll. Vi kom dit och gjorde inte så mycket, jag vet egentligen inte vad vi gjorde på kvällen, men vi hade trevligt =) Sen åkte vi hem vid två tiden! Höll på att somna i taxin, eller jag tror att jag gjorde de!
Men iallfall! nu sitter jag här själ klockan 10 på morgnen, sandra sover, men jag kan inte , usch!  Och det är bara jag som är Online och inloggadpå MSN! haha

Usch jag hade en sån härlig dröm inatt, Drömde att jag var utomlands! Gud vad jag vill resa bort!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ofta man vaknar så tidigt efter en kväll som igår.. blä gris

2007-01-28 @ 17:05:30
Postat av: Teodorjeanett

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2010-04-23 @ 07:56:56
URL: http://teodorjeanett.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0