Skolan

Skolan börjde idag, sov hos Sandra igår. Jag gick upp halv åtta samma tid som hon skulle gå hemmifrån =) gud var skönt det var att veta att jag fick sova lite längre!
Sen skulle helena hämta upp mig nere i centrum tjugo över åtta, halv åtta ringde jag och väckte henne, hon hade försovit sig. Jag kom själv till skolan försent.
Sen har jag gjort bort mig idag. Ja,anna emelie satt och åt. vi var lite grisiga. inte alls meningen men maten drällde hur mycket som helst. Då hade en mackaron flugit ner på min stol som jag inte hade sätt. Sen satt den där på rumpan när jag skulle gå! HAHAHA men jabg hann och gå två meter sen frågade jag om jag hade något på mig. Då såg anna det!
Sen så gick jag och sjöng in i vårt klass rum. jag såg inte att det satt 4 styckna som åt där så jag fula mig hur mycket som helst hur pinsamt blev det inte när jag helt plötsligt blev helt knäpptyst när jag upptäckte dom! Nej nu vill jag hem så jag inte hinner göra bort ig mer!

Idag har jag setat med Kostkoll hela dagen. Känns det som iallfall! Svårt. Vi ska analysera en kompis energi intag på en dag-24 timmar. analysera  exakt vilka tider hur länge och varför när var hur man gör saker. om man kollar på tv en timme osv. Hur tråkigt som helst. Men iallfall nu måste ag nogfortsätta med det!

TRÄNING IKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0