Strömavbrott



Trött

Hej ígår ringde Sara Björck till mig (Tack så mycket) Hon berättade atrt vacksta hade strömavbrott att skolan då var inställd idag. jag vaknade hemma hos Sandra, pappa kom och hämta mig klockan 8, sen ålte jag hem. möttes av ett mörkt hus, neeej tänkte jag! Typist! Jag gick och la mig och vaknade runt ett tiden. gick upp fö rtat äta sen ko jag ju på att jag hade strömavbrott, fanns inget att äta! Trist! Sen ringde jagrunt till folk för att ha något att göra! Sen helt plötsligt kom strömmen tillbaka! Gud vad skönt, vad gör man utan ström!?

Idag ska jag ägna en tanke åt strömmen, hur bra den egentligen är och helt livsnödvändig! Tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra där Elin. Man ska inte ta allt för givet. Alla borde ägna en liten tanke åt strömmen idag. jag kommer då göra det. Jag kommer tänka på hur mycket jag hatar att den inte försvann på våran skola som på er... fyy fan!

2007-01-15 @ 17:08:43
URL: http://sandraelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0