A man from Argentina

Jackson Five from a car stereo singing ?I want you back, want you back?. Just a year ago I would have danced so crazy and now I think I wanna get back on that track. If I only could relax in this confusion, if I could dance with you the way we used to. Shake my hips to the revolution, if I could be naive again.



Idag vaknade jag av att någon stog i min dörrööppning!!! JAG BLEV VERKLIGEN LIVRÄDD! Det var min far som dök upp på morgon kvisten. Minns inte riktigt vad han babbla om men nåbnting om att jag gör honom besviken hela tiden!! Ah som att allt bara handlar om mig hela tiden. Men han måste lära sig tänka efter lite, det jag gör för honom!!! Vilka uppoffringar jag egentligen gör som han inte ens verkar tänka på. Det är helat iden bara jag som gör massa fel hela tiden! Jag blir sån trött!!! Och jämt när man står och diskuterar och jag säger nått så vågar han inte stå kvar och diskutera så istället går han bara ifrån, och det är moget?
Neä nu orkar jag inte tänka påd et mer, nu ska jag ut och göra de pappa har BEFALLT mig att göra, det värsta är när jag har gjort det kommer han inte ens tacka för hjälpen!!?


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis på namnsdagen!

2007-07-31 @ 18:09:34
URL: http://epettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0