Allsång

Var på allsång på skansen idag! Det var Sååå jag vet inte vad jag ska säga. Inte så roligt kanske!HAHAHA neä

Ja, nu är det bestämt det blir lindköping i helgen! Härligt Anna att du och jag är PÅ iallafall ;)

Anna du är ju en trogen läsare i min blogg vad jag förstår!! Efter en väldigt eftertänksamkväll, nej men jag har funderat hela kvällen på gotland och så fick jag upp en bild i huvet! Kan det ha varit på dig tro?  ;D
Det var då vi sa "Det som händer på Gotland det stananr på gotland" MEN DÄR HADE VI FEL, det du inte tänkte på att man är ju faktist inte bara en man är ju två! Den andra som vi kommer träffa i helgen. Så där har vi en till!!!
Tänk dig Anna!!!!  vad roligt man kan ha ibland du !
Så fick jag ju upp en bild på för det första mig!!! JAg välte med cykelvagnen i visby och jag skrattade mig till döds alldeles nyss. OCh sen när vi kom med cyklarn aoch all packning mitt på stranden och det var mycket folk dom itne kunde sluta kolla vad vi höll på med!! OJ OJ OJ och Sen for min tanke vidare till SCHALOM!!!!!!!! OJ OJ OJ en sån kväll! Och bästa kommentaren på hela veckan måste jag ge dig Anna "Elin, RES DIG UPP FÖR FAN!" jag blev så rädd!

Nej men eftersom att jag ointe hunnit blogga om alla dagens och shit så täntke jag göra det någon dag framöver och kanske lägga in lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: ANINO!

jaaaaaaaaaaaa hahahha den resan slår allt!!!! så jävla kul, res dig upp för fan! elin det blir röj i linköping i heeeeeeeeeeeeelgen! vadå har någon ssgt något ? :o HÖHÖHÖHÖ SAHLOM!

2007-07-25 @ 12:43:11
Postat av: Christmas Games

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2010-01-15 @ 13:58:22
URL: http://christmas-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0