American pie och Kalla händer!

Idag har jag varit och tränat, sen kom evelina hem till mig. Vi fick lite senare besök av två trevliga pojkar, Viktor och Phille. Vi tog det lungt gjorde inte så mycket.. Men sen åkte vi ner och badade, eller alla bada utom viktor (Badkruka tydligen). Det var faktist väldigt varmt i vattnet hur skönt som helst, tills vi kom Upp på bryggan då det blev lite kyligt!!
Eve åkte hem skulle upp och jobba tidigt. Så det blev american pie som gällde, hann inte se klart den igår så vi såg klart den nyss istället. Men nu är jag själv! Det blir väll att sitta uppe och inte göra nånting, neä men ska försöka sova tänkte jag

image160image161image169

Var tvungen att byta bilden jag hade satt in på evelina!! Moha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0