Home

Hemma igen efter en otroligt rolig resa. På Elins blogg (www.epttersson.blogg.se) kan man läsa om våra veckans och dagens :)
När vi satte oss på båten på måndag morgon trodde vi att vi skulle cykla (Som även några töntar gjorde som vi stötte på på våran camping ;D) Men det blev inte av. Istället la vi oss på en camping nån km utanför visby och levde loppan hela veckan :)
veckans folk Måste jag nog ändå säga var Lindköpings borna!
Efter några dagar tillsammans är det faktist riktigt skönt att ha kommit hem.. vi har haft jätte roligt, men att få lägga sig i sängen och bara ligga hur man vill och sova ordentligt, eftersom att vi int ehade några kyddar (A) eller liggunderlag så skulle vilken säng som helst vara skön.

Men nu ska jag röra mig hem härifrån, är hos Sandra. Ska lägga över bilderna på min dator så jag ska alldeles strax lägga in dom på bloggen =) men vi börjar så här sålänge..!


Hejs!

Kommentarer
Postat av: Dreamteamparty

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2010-01-29 @ 11:03:34
URL: http://www.dreamteamparty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0