lindköping

Så var vi hemma igen jag och Anna efter en helg neråt i landet! Det har varit en väldigt intressant uppleveklse och jag hoppas att jag slipper vara med om den igen ;D Neä men det var faktist itne så illa! Det var hur bra som helst med Anna, jag menar vi hade kul och det var kul att ha henne! Men aa sen kan man ju säga vad man vill om dom andra och " Festen ", vilket jäcla röj det blev anna!!!
Som vanligt har vi skrivt upp lite som har hänt under helgen tänkte ta mig tid till att skriva ner det nu!

Fredag- Vi åker tidigt för att besöka Emil och co! Vi kom fram och strosa runt lite på stan och hamna på ett ställe som hette smått och gott. Sen mötte vi upp Emil och åkte vidare hem till honom. Kvällen slutade med video kollande hos Robban.
Dagens     Får jag för mina otroligt dåliga val av vägvisning. 2 av 2 jag frågde var turister


Fotomiss: Matte (För sina stiliga flärpar på skorna =) )
Snygging: Killen med paraplyet (Så underbart att se en människa som honom )
Köp: Extra Långa (I all hast med mitt falsklegg tog jag fel paket, jag var ju nervös)
Fulaste: Busshållsplatsen (Har aldrig sett något sånt fult, som emil sa "Här har vi digitaliserat oss")
Tråk: Robban (För sin otroligt tråkiga lägenhet och dålig husvärd var han ju också )

Lördag Vi vaknar och åker in till stan en massa jobbigt händer, Vi träffar matte och han förgyllre våran dag! tack! Senare på kvällen så åker vi hem till matte på förkrök, det blir lite konstigt allt ihop slutar med att jag och anna går själva till kebaben.
Dagens: Matte, för sin miss igenom en affärs dörr! kan omöjligt bli roligare.
Osociala: Emil
Rap: Elin
Mat: Inget
Frågvisa: Anna
Människor. kebabfolket
Fulaste: Bussen (Hade snackat skit om folks om ställer sig upp för tidigt, gissa om inte vi gör det sen? :O )
Felsägelse: Motsatta könet ("Jag har aldrig haft sex med det motsatta könet")


Helgen
För att sammanfatta helgen så ska jag skriva lite mer!!!
Helgens:
Skämt: Emil med alla sina X
Film: Mysteriet på greveholm
Roligaste: Elins incident på Kebaben som skapade rätt mycket uppmärksamhet
tråkigaste: Festen!!!
Kast: Flaskorna som itne gick sönder när vi kasta dom
Äckligaste: Stjärnfrukt/hallon cider! tjejernas favorit? ALDRIG
Fulaste: Holme
Klant: Anna för sin krock med en stillastående buske ;)
Citat: "Ha en bra daaa!"

HELGENS ORD
LEVIS
O'learys


 
Bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: ANINO

Vilken helg elin, den var faktikt rätt kul jag hade jävligt kul med dig hahahahhahah! förlåt att jag var jobbig! C ya! :D

2007-07-29 @ 21:14:55
Postat av: Catokajsa

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2010-05-13 @ 14:32:34
URL: http://catokajsa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0