lite sommar, men var är sandra? Hade inte en ända bild på dig på min mobil och det här är just bara mina mobil bilder...?

Ett uppvaknande efter ja just vackstas skiva
Sara, på väg till match

 innan vackstas skiva

Ful gubbe

Sara, lag fest 

Ja?!

 Phille och Danne

Kärran, eve beachvolleyboll kväll vid underås

 Ja...

Evelina

 Erik, viktor och Jag med på ett hörn

 Elin på GOTLAND

Vikot!

image162

Ja som vanligt jag och sara (Kempus) På väg till matcher. Som denna gång var det "den blåa kärran, partybilen" som alla blev så avundsjuka på ;D Jag tror att dom flesta (mia and the gang) kommer få se en hel del fina innan match bilder i Rooneys car inu i höst säsongen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0