Sova!

Nu harj ag vaknat efter 13 timmars sömn. Min mor (Som jag tycker borde känna mig) ringde och väckte mig vid tio tiden i morse. Hon om nån borde ju veta att jag aldirg är vaken innan Elva! Men iallafall. har fått lite sömn iallafall. Idag åker familjen till norrland och jag blir själv i en vecka. Ska med sandra ut på landet! Mysigt värre.
Juste haha min data hois min mor har fått virus och är  nu helt omöjlig att starta så alla ALLA mina bilder är borta.. Jag blir så less! Alltid ska det vara nått! Jag orkar inte =D

Ikväll ska jag hem till emelie, hoon har fyllt år så vi är bjudna på middag =) Jätte trevligt..

En rolig sak, En viss människa har börjat blogga igen!!!! Woho!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

vem har börjat blogga???

2007-07-15 @ 11:01:30
URL: http://epettersson.blogg.se
Postat av: Erlandmary

Good web with cool info. Thanks.

2008-09-10 @ 13:50:59
URL: http://erlandmary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0