Veckan

Återigen har en lååång vecka gått! Har tillbringat större delen av den (sön-fre) på Sandras landställe i Nynäs! Det var den bästa veckan på mitt sommarlov vill jga lova. Helt underbart har det varit. Vi har badat fiskat ätit fisken! Och TILLOCHMED jag åt fisken, och förvånandes över själv att det faktist var riktigt gått. Och som sandra sa "Tänk elin vad du har gått miste om alla dessa år pga av din a inbillelser om att du inte gillar saker" ja det har jag lärt mig man vet aldrig nånting förän man har provat =)

Helgen var i i nykvarn tänker inte riktigt prata om det :P Hi. Men Ja det slutade bra i alla fall festen vi var på var trist. Men hemma hos mig var det s0om sagt roligare och JOhanna, hon blev ju lite trött fick åka hem ! =D
 sen vidare på morgonen till bryggan jordens bästa ställe måste jag säga!!

sen åkte vi hem till Evelina, där chilla vi, vi åt as god mat!! Sen kom lite folk. JJohanna marre var även dom på plats ;D

På söndagens morgon åkte jag in  till staden för att fara med min farmor och farfar till ite släkt i sthlm!!! Mys!


Igår somnade jag runt 6 halv sju. Vaknade vi halv elva tiden i morse, helt seriöst! HAHA nu är jag pigg, nästan iallafall!!!

Åh juste det är ju TRÄNING idag!!


Kommentarer
Postat av: Blogfemale

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-10-28 @ 12:49:46
URL: http://www.blogfemale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0