Visby!

"Än lever vi, idag har vi cyklat flera mil och regnet öser ner."
självklart är detta inte sant, jag och mina kära vänner ångrade oss i sista sekund, eller var det kanske i första sekund?! hur som helst så blev det en betydligt lugnare vecka på gotland än det var tänkt. vi försdriver tiden med att käka tallkottar och be böner till solguden. i stället för att trampa gotland runt i uppförsbacke.

det var tur att jag tänkte till innan jag åkte så att jag fick med mig mitt liggunderlag, för vem kan sova när man ligger direkt på marken med rötter som huvudkudde? inte jag i alla fall.

killarna på gotland kan man inte klaga på, senast idag kom det ett gäng snygga killar men decimetertjocka glasögon och otrolig charm. självklart så delade jag sovsäck med den snyggaste av dom ;)

hoppas att ingen misstycker att jag får alla snygga killar, men är man snygg så är man. (jag är inte diva jag är bara lite bättre än alla andra)

vi har det i alla fall bra ute på holmen och vi är välbehållna. men gissa om det ska bli skönt att komma hem. sova i min egen säng, eller kanske någon annans så länge det är en säng. se upp för flygfiskar när du åker båt!

Ps. Jag saknar honom otroligt mycket! snart ses vi! puss på skinkan.

peace! /Gullet!

Kommentarer
Postat av: S

SAKNAR DU INTE MIG?!?!??!?! :(

2007-07-06 @ 17:01:53
Postat av: Gorankaia

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2009-02-03 @ 13:39:16
URL: http://gorankaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0