ahhhhhh

Min dag bröja med att jag somnade vid 6 tiden i morse sen vaknade jag klockan 9 (samma tid som jag skulle ta bussen) jag hade stängt av klockan i sömnen!!! fick skjuts till skolan av mamma!! gick på avslutnignen den var seg!! sen ner på stan satt och hade det mys på nått ställe och tog en öl =) Hur trevligt som helst!! sen bvar det vidare upp tillberget.. träffa julia ganska snart bland folkmassa, var hur mkt folk som helst!! sen stötte jag på kempus mfl =) jag trättnade på allt kliv så jag gick ner till bussen med tjejerna.. Jag och eve skulle ta halv bussen som kom ca kvart i i stället!!! kom hem precis ska snart ner till julia på hennes moittagning!!

GRATTIS JULIA

GRATTIS SANDRA TILL KÖRKORTET!! ikväll blir dte åka av ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

tack :D

2007-06-09 @ 16:36:53
Postat av: Lauritzkristina

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-06-03 @ 10:10:41
URL: http://lauritzkristina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0