Besvikelse!

Eftersom att jag inte kan prata om det får jag väll skriva av mig lite.. Idag hade vi en viktig match mot IK Tun. Eftersom att dom ligger fem poäng efter o0ss så var dom tvugna att vinna! Det gjorde dom med! Jag har nog aldrig varit så här besviken efter en fotbollsmatch tidigare! vi hade vunnit 8 raka, inte en enda förlust och nu när det verkligen gällde så förlorar vi.. Känns tungt.. Iofs var det bara med 2-1 och det var en jämn match och dom målen dom gjorde var två styckna skit mål, Som Ronney sa i halvlek, "Det är slumpen som kommer avgöra". Vilket den också gjorde! Men jag är iallafall JÄTTE besviken och Ledsen och jag haha har faktist inte pratat om det. När pappa ringde och frågade la jag =O tar jag det kanske lite för seriöst? nån gång måste man ju förlora, det blir ju knappast bättre av att jag är världens sämsta förlorare någonsin!!

Ska sova bort helgen! Godnatt!

JAG HATAR ATT FÖRLORA!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0