Bryggan!

Jaha nu är klockan 20 över ett. Kom ner till bryggan vid halv elva tiden, Julia var inte där :P trist!!! Men iallfall nu är jag uppe för lunch dags =) ska snart ner igen! Jag älskar verkligen bryggan!! fast jag tror att jag kommer tröttna lite smått på den efter lovet. eftersom att jag bara ska sola och bada ändå till skolan börjar igen:D

Ikväll har jag träning fast jag behöver inte åka dit, för jag är en av dom som bor långt i från så då får jag jogga hemma ist då vi har lugna träningar. men idag ska vi spela fotbollstennis och jag vet att det brukar vara roligt så vem vet jga kanske dyker upp ialllafall =)

Neä nnu ska jag skynda ner igen! hörs!

Kommentarer
Postat av: elin

ja den funkar aboslut! va du i stockholm idag??

2007-06-07 @ 16:43:16
URL: http://epettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0