ELIN ELIN ELIN

Typiskt mig! Försov mig i morse skulle ha tagit elva bussen till Elin!! Ahhh att jag aldrig lär mig att gå upp när klcokan ringer!! Men det lörste sig iallfall fick vara med på telefon istället =)
Så nui är allt bokat och klart.. det blir gotland från 2-7 Juli!!

idag har jag vart hemma och stääädat!! Dutkigt av mig, eftersom att min far aldrig gör det!! :P
Appropå han, så har jag itne träffat han på hur länge som helst och ikväll när han kommer hem från jobbet som han har vartpå ett par dagar så ska han såklart sova hos Helene!

MATCH PÅ LÖRDAG MOT IK TUN!! Usch vad jag vill vinna!!

Förresten , sandra vart är du du skull ehju skjutsa mig t ill min träning :P har du glömt mig!!! Du har en timme på dig!!!!! :D 

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag körde ju bara runt i min nya bil :P hahah! Jag kom ju tillslut! oooj Elin försooov du sig :P puss hoppas du har kul på träningen

2007-06-14 @ 20:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0