Helgen

I fredags var vi ute på Tk, malin min suyster var där, det var roligt! v var sams!! Hihi.
det var en helt okej kväll, speciell tpå slutet, mellan 2 och 4 ;D Haha.. Men på lördagen åkte jag ärtt tidigt till eve. sen gick vi till pizzan och mötte arvid ch sölve. vi planerade inför kvällen. vi skulle till gnesta dagen. hade hört att det var en rolig dag. runt fem tiden  åkte vid med emelie, voi kom till sara och där gjorde vi inte så mkt. sen gick vi vidare runt tio tiden och fixa med pengar och så! det var en trevlig kväll! Sov i Gnesta och eve ringde mig på morgonen för vi skulle ju åka hem tillsammans. som tur var var vi båda typ på samma ställe =)

En trevlig helg helt enkelt! 

Nu sitter jag hos sandra, har nyss varit i skolan och jag kom hit för jag ska städa sandras RUM! Hn skulle inte överleva utan  mig, Därför tror jag att vi skulle fungera jätte bra i hop i en ägenhet =) Hon måste ju bo md någon som städar åt henne därför det gör hon ju aldrig själ v=)

En aning förvirrande

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah aldrig att vi skulle bo ihop! HAHAHA! men tack för städningen :D puss <3

2007-06-04 @ 15:05:37
URL: http://sandraelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0