Helgen

GRATTIS MALIN till STUDENTEN!!

Detvar lite firande ppå herrgårn i går för malin. hur trevligt som helst!! avslutet på kvällen var faktist det roligaste jag har vart med om.. Det var verkigen Dagens...
Så varenda gång jag kommer hem numera kommer jag ha nått kul att tänka på HAHA

Neä  menidag kom sandra och hämtade mig rätt tidigt i morse vi åkte till taxinge och la oss där ! kom nyss hem!!
Hur mysig dag som helst..
i fredas var vi ute och åkte bil!!

enhörna-revudden-nynäs-nykvarn-enhörna-gnesta haha roliga liv! Sen när vi hade åkt hela kvällen och en början till natten så åkte jag hem till jesper och sov där!

så har min helg swett ut-... och ikväll äre lag fest :D

image119



Kommentarer
Postat av: S

iiih :P

2007-06-10 @ 19:38:55
Postat av: Lindholm

Håller med, riktigt
riktigt rolig kväll

2007-06-12 @ 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0