kom HEM

Igår spelade jag match meddiv 4. det gick bra vi vann med 5-1 ch jag gjorde faktist ett mål =) Det händer ju inte alt för ofta!!! Sen gick jag hem till sandra, vi tog bilen till enhörna fö ratt sedan åka vidare till gnesta, skulle besöka jesper eftersom att vi inte hade något bättre för oss :P det böev en liten trevlig roadtrip och på hem vägen körde vi fel!!!!! det var ju lite roligt!!!

Idag ska jag och sandra sola, eller det har vi redan gjort... nu ska vi ut och gååå!!!! Bränna lite fett, som min morfar säger "Ja elin, du har ju blivit lite mullig" Tack!!

Juste min farfar har gjort illa sig, hamna på sjukan igår stackarn!!! han är ju faktist lite klantig, men ändå tycker synd om honom.

Kommentarer
Postat av: singstar-kungen (A)

skare va så skare, eller hur Elin :D

2007-06-12 @ 23:56:25
Postat av: elin

så sant som det är sagt ;)

2007-06-13 @ 08:56:38
URL: http://elinkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0